Rentowność – jak podnieść w małym obiekcie beauty?
Na temat biznesowego podejścia do prowadzenia gabinetów, salonów branży beauty powstało już mnóstwo artykułów. Bardzo często czytamy w nich: zrób to w ten sposób a tamto w inny. Czy tak naprawdę jest, że gdy coś zrobimy korzystając ze wzorca to u nas w salonie...
Nowy zabieg w salonie – jak opracować strategię sukcesu?
Gdy pojawia się w naszej głowie pomysł na wprowadzenie nowego zabiegu w naszym salonie ogarnia nas dreszczyk emocji i ekscytacja. To rewelacyjne uczucie napędza nas abyśmy z pełnią energii i pasji dążenia do piękna poszerzali ofertę zabiegów dla naszych Klientek....
Jak sprawiać aby Klientki kupowały produkty w gabinecie kosmetycznym
Jak wiadomo zabiegi kosmetyczne z rodziny pielęgnacji dłoni i stóp opierają się na stosowaniu produktów dedykowanych tym zabiegom od sprawdzonych, profesjonalnych dostawców. Nadal większość z tych produktów nie jest dostępna w sklepach czy galeriach drogeryjnych....
Vademecum menedżera komunikacji i utrzymania pracownika salonu
Stały, dynamiczny rozwój specjalizacji w branży beauty oraz podnoszenie się poziomu życia społeczeństwa w naszym kraju powoduje duże zmiany w ofertach salonów kosmetycznych. Można powiedzieć, że każdego już stać finansowo aby zaopatrzyć się urządzenia umożliwiające...
Za 2 lata zbankrutujesz, jeżeli nie będziesz tego robić…
Jak wygląda obecnie Twoja sytuacja biznesowa. Masz mnóstwo Klientek, kalendarz zapchany na kilka tygodni do przodu. Cóż to niestety bardzo usypia czujność biznesową. Przypomnij sobie jak wyglądała branża beauty jeszcze 2 lata temu. Obecnie część zabiegów jakie są...
5 kluczowych elementów bez których nie zaczynaj Nowego roku
Początek roku to wspaniały pomysł aby zaplanować sobie szczegółowo to co będzie się w nim działo w Twoim salonie. Zacznijmy od tego, że każdego dnia musisz być czujna, gdyż może Cie zaskoczyć bliska konkurencja, Twoje Klientki, Twoje finanse, nowe narzędzia, o których...
Marka osobista czy marka mojego salonu?
W ostatnich latach tworzenie marki zmieniło swoje oblicze. Jeszcze nie tak dawno wystarczyło dobrze wykonać swoją pracę i trochę promocji a biznes się rozwijał. Natomiast w dobie wszechobecnej elektroniki jesteśmy permanentnie atakowani ogromną ilością informacji w...
Social media drogą do sukcesu salonu beauty
Praktycznie w każdym obecnie biznesie portale społecznościowe odgrywają coraz to większą rolę. W salonie urody, spa czy też klinice medycyny estetycznej są wręcz krytyczne gdyż jest to główny kanał pozyskania nowych Klientek oraz aktywizacji i komunikacji z obecnymi...
Jak sobie poradzić z negatywnymi opiniami na Facebook-u?
Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami na facebook-u? Ten artykuł powstał ze względu na coraz częściej pojawiające się zapytania do nas a dotyczące niepochlebnych opinii na Facebook-u na temat świadczonych usług przez obiekty beauty. ?Zacznijmy od początku....
Budzenie potencjału rynku
Budzenie potencjału rynku Dzisiaj chciałbym zapoznać Cię z czymś nowym. Od dłuższego już czasu coraz bardziej popularny staje się marketing przyciągania. Jak myślisz co to jest? Jak możesz go wykorzystać u siebie w salonie? Znacznie częściej niż wcześniej zaczyna się...
Ostatnie pożegnanie – czyli gorzkie owoce błędów w obsłudze Klienta
Ostatnie pożegnanie - czyli gorzkie owoce błędów w obsłudze Klienta Pojęcie "Ostatnie pożegnanie" kojarzy nam się z czymś smutnym, chwilą zadumy, zastanowienia się nad sobą. Niezmiernie ważne: Tak należy czynić również w sytuacji gdy Klientki od Ciebie odchodzą....
Gra wstępna. Przyjemność czy przykry obowiązek?
Gra wstępna. Przyjemność czy przykry obowiązek? Dobra gra wstępna bardzo często jest gwarancją udanych kolejnych kroków. Jest ona bardzo ważna ale czy przykładamy się do niej naprawdę solidnie. Zazwyczaj miota nami pośpiech i nikt we właściwy sposób się nad nią nie...