Marketing i reklama

Poznaj szerokie spektrum naszych usług...

jatemp

Strona internetowa

Wszystkie strony internetowe, które oddajemy w ręce Klientów posiadają system zarządzania treścią (CMS), który umożliwia samodzielne wprowadzanie w łatwy sposób zmian na stronie www.

Branża Beauty ze względu na swój charakter powinna komunikować się z Klientkami kilkoma kanałami i w różnorodny sposób. Sercem komunikacji z Klientami powinna być właśnie strona internetowa. Dlatego też strona salonu, marki kosmetycznej czy też producenta ma kilka ściśle określonych elementów, które są konieczne dla sukcesu i dalszego rozwoju biznesu.

Dobrze skonfigurowana strona internetowa powinna samodzielnie pracować na swoją pozycję w wyszukiwarce Google oraz umożliwiać skuteczne działania reklamowe.

Strony internetowe, które przygotowujemy dla naszych Klientów w sposób kompleksowy obejmują wszelkie niezbędne narzędzia, które wpływają na wzrost Klientów oraz sprzedaż usług i produktów.

Reklama internetowa

Obecnie posiadanie strony internetowej czy profilu na portalu społecznościowych nie wystarcza już do właściwej popularyzacji swojego biznesu w internecie. Konieczne stało się inwestowanie w płatną reklamę.

Dlatego też aby trafiała do naprawdę potencjalnych Klientów należy we właściwy sposób posiadać przygotowaną stronę internetową. Ponadto stosować zaawansowane metody analizy swojej grupy odbiorczej Klientek w zależności od rodzaju zabiegów, usług czy produktów, które chcemy sprzedać.

Działania realizowane dla naszych Klientów skupiają się na 3 filarach:

  • Facebook Ads
  • Google Adwords
  • sieci reklamowe

Copywriting sprzedażowy

Dobra treść to właściwy przekaz do naszych Klientów. Tworząc teksty zwracamy uwagę na to aby treści sprzedawały. Podstawowa zasada jaką się kierujemy to dużo treści mało słów.

Ma to szczególne znaczenie, dlatego że obecnie ludzie rzadko lubią dużo czytać. Treść musi być jasna, zwięzła, zrozumiała i zachęcająca do działań zakupowych.

W trakcie tworzenia treści zwracamy uwagę na wszelkie zasady jakimi należy się kierować budując komunikat skierowany do Klientów, czyli:

  • we właściwej formie nagłówki
  • użycie słów mających przyciągnąć uwagę
  • dostosowana szczegółowość i jakość opisu do odbiorcy
  • wezwania do interakcji przez Klientów

Prowadzenie fanpage'y i blogów

Prowadzenie profilu na FB jest proste ale nie jest łatwe. Odpowiedzieć na pytanie jak prowadzić profil np. salonu skutecznie – nie jest łatwą rzeczą. Składa się na to wiele czynników tj. specjalizacja obiektu, jakość dostarczanych materiałów graficznych i video a przede wszystkim opracowanie treści. Większość z wyżej wymienionych salony wykonują same, często skupiając się na ilości fanów albo like’ów. Wspomniane aktywności na FB są ważne ale niekoniecznie najważniejsze.

Prowadząc profile dla naszych Klientów, stawiamy sobie wspólne cele do realizacji, których wraz właścicielami dążymy. Nasze działania są skierowane w ściśle określonym zakresie związanym z realizacją założonego celu co przynosi właścicielowi wymierne korzyści.

Przygotowaniem artykułów oraz popularyzacją blogów biznesowych zajmują się specjaliści z branży – copywriterzy przy wsparciu osób odpowiedzialnych za promocję i reklamę.

Materiały graficzne

Identyfikacja wizualna to dla każdego biznesu bardzo ważny element promocji.

To dzięki oryginalnemu logo, przyjętemu schematowi barw, wzorom materiałów reklamowych jest rozpoznawana marka firmy lub osoby. Właściwie przygotowane logo, materiały reklamowe, grafika na stronę internetową, profile na portalach społecznościowych to klucz do identyfikacji z Twoim biznesem Twoich Klientów.