Marka osobista czy marka mojego salonu?

W ostatnich latach tworzenie marki zmieniło swoje oblicze. Jeszcze nie tak dawno wystarczyło dobrze wykonać swoją pracę i trochę promocji a biznes się rozwijał. Natomiast w dobie wszechobecnej elektroniki jesteśmy permanentnie atakowani ogromną ilością informacji w...

czytaj dalej

Social media drogą do sukcesu salonu beauty

Praktycznie w każdym obecnie biznesie portale społecznościowe odgrywają coraz to większą rolę. W salonie urody, spa czy też klinice medycyny estetycznej są wręcz krytyczne gdyż jest to główny kanał pozyskania nowych Klientek oraz aktywizacji i komunikacji z obecnymi...

czytaj dalej

Budzenie potencjału rynku

Budzenie potencjału rynku Dzisiaj chciałbym zapoznać Cię z czymś nowym. Od dłuższego już czasu coraz bardziej popularny staje się marketing przyciągania. Jak myślisz co to jest? Jak możesz go wykorzystać u siebie w salonie? Znacznie częściej niż wcześniej zaczyna się...

czytaj dalej

Gra wstępna. Przyjemność czy przykry obowiązek?

Gra wstępna. Przyjemność czy przykry obowiązek? Dobra gra wstępna bardzo często jest gwarancją udanych kolejnych kroków. Jest ona bardzo ważna ale czy przykładamy się do niej naprawdę solidnie. Zazwyczaj miota nami pośpiech i nikt we właściwy sposób się nad nią nie...

czytaj dalej